7/13/12

Sebastian Ellrich S/S 2013 - with sand tones and red - my surprise of the Mercedes Benz Fashion Week Berlin


pictures via Mercedes Benz Fashion Week Berlin

Dear Sebastian,
congratulations for your latest collection you have shown at the studio of the Mercedes-Benz Fashion Week Berlin for S/S 2013. I have to confess that I was pretty surprised about your collection, because until now I wasn´t a big fan of your creations. But this time I can see a big step forward in your designs. The combination of different sand tones with this intense red looked amazing and was a fantastic eye-catcher. The colorful contrasting longitudinal stripe at the side of trousers and shorts captured my attention. My highlight was the sand colored suit with red shirt for men as well as a coat in the same color tone as well as red shorts. Pieces I would love to wear. Besides the sand brown wrapdress and the white dress with a red checked print were my  female highlights. So I can say that you were my surprise of the fashion week! 

Lieber Sebastian,
Glückwunsch zu deiner Kollektionspräsentation S/S 2013 im Studio der Mercedes-Benz Fashion Week Berlin. Ich muss gestehen, dass ich ziemlich überrascht war von deiner Kollektion, da ich bisher kein großer Fan deiner Kreationen war. Aber in dieser Saison sehe ich einen riesigen Schritt vorwärts, was deine Designs und Farbwahl betrifft. Wunderbare Sandtöne in Kombination mit einem intensiven aber nicht aufdringlichen Rotton sahen fantastisch aus und machten die Looks zu Eye-Catchern. Der farblich kontrastierten Längsstreifen an der Seite von Hosen und Shorts zogen meine Aufmerksamkeit immer wieder auf sich. Mein Highlight bei den Männern war ein sandfarbener Anzug mit rotem Short, ein Mantel im gleichen Farbton, sowie rote Shorts mit weißem Kontraststreifen. Bei den Frauen waren meine Favoriten ein sandbraunes Wickelkleid und ein knielanges, weißes Kleid mit rot quadratischem Print. Ich kann mit Fug und Recht behaupten, dass du meine Überraschung dieser Fashion Week warst.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...