3/31/12

Press Day A/W 2012 // First Must Have Pieces

Finally!! It´s Press Day time again. I always love to take the time for searching through all the upcoming collections. Yesterday I had the chance to take a sneak preview on the collections of Lena Hoschek, Witty Knitters, Nuts & Pearls, BEKA&BELL, Aigle, Sono Jewellery and many more. Although the spring is knocking on the door I want to give you first impressions of what I discovered and liked. Be the first to see!


Endlich!! Es ist wieder Press Day Zeit. Ich liebe es, bereits im Voraus einen Blick auf die verschiedenen Stücke der kommenden Saison werfen zu können und so den Trends immer auf der Spur zu sein. Gestern hatte ich die Gelegenheit mir die Kollektionen Herbst/Winter 2012 von Lena Hoschek, Witty Knitters, Nuts & Pearls, BEKA&BELL, Aigle, Sono Jewellry und vielen mehr ansehen zu können. Obwohl der Frühling gerade erst an die Tür klopft möchte ich euch bereits jetzt einige Eindrücke, von dem was ich entdeckt habe, zeigen.








                              Lena Hoschek
 
               Dress Cherry Hearts Soiree







                                     

                                     Aigle













 










       Jewellery by a cuckoo moment










                             Witty Knitters






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...